Новини

14 жовтня - День захисника України




За рідний край
Агресор в нашу землю увірвався
І нищить її кожну мить.
І вірим, патріотам-українцям
Сьогодні треба неньку боронить.
Вставай, народе мій,
Проснись до бою!
Бо стогне рідний край мій від навал
Озброєних тих нелюдів ворожих.
Вставай, народе, землю захищай!



12 жовтня в стінах Маловисківської ЗШ №4 І-ІІІ ступенів
був проведений виховний захід приурочений Дню захисника України.
Цей захід підготувала початкова ланка Маловисківської ЗШ № 4
Був запрошений воїн АТО Бурковський Микола Миколайович.














 1 ВЕРЕСНЯ - День знань - особливе свято!

Рідна школа сьогодні вам
Відчиняє двері,
Порадуйте тат і мам,
Будьте мудрі й вченні,
Поважайте вчителів,
Добрих друзів майте,
На дванадцять завжди вчіться,
І двійок - не майте.



НЕСИ ДОБРО У СВІТ ПРИРОДИ

Інтерактивний урок на тему: Всесвіт. Стань другом природі!
Напрям: Світ (пізнання планети і Всесвіту, усвідомлення єдності з Природою).
Мета: Вчити учнів усвідомлювати себе частиною світу природи; формувати інтерес до навколишнього середовища; розвивати спостережливість, увагу, бажання допомогти довкіллю; виховувати в школярів дбайливе і гуманне ставлення до природи, бажання милуватися її красою. Вчити вести спостереження за сезонними змінами у живій та неживій природі. Формувати уявлення про природу в цілому та вміння розпізнавати окремі тіла живої та неживої природи; сприяти захопленню учнів красою природи, з якою вони постійно зустрічаються; розвивати спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції, бережливе ставлення до природи.
                                              
Хід уроку

1. Організаційний момент.
Повітря, земля і вода — це Природа.
Природа — це Я. І ти — це Природа.
Пустелі і гори, поля і ліси.
І ми — тільки частка цієї краси.

2. Актуалізація опорних знань.
І почнемо наш урок з прогнозу погоди. Коли ви йшли до школи, яким було небо. А сонечко було? А вітерець вам дув в обличчя, теплий чи холодний? Який місяць, який день. Наступний місяць який? Які свята на нас очікують?
Ви дивитесь і думаєте, що буде за урок, що очікувати сьогодні від уроку. Але я вам скажу урок сьогодні не звичайний, сьогодні ми зробимо крок у країну чарівну, в країну чудову, Що нас чекає це невідомо всі перешкоди, які  сьогодні будуть траплятися, я вам обіцяю ми подолаємо ,багато нового й цікавого дізнаємось. І перше завдання, яке нам потрібно зробити, ми  повинні дізнатися, яка тема нашого уроку. Треба подивитись на дошку.

3. Повідомлення теми і мети уроку.
Вірш про всесвіт


Галактики, планети, світ безодній,
Безкрайній Всесвіт, вічна далина;
Мінливий, мовчазний, самотній,
Зваблива таємниці глибина...
 Вуаль туманів очі приховає,
Сльоза збіжить кометою з орбіт,
Й побачивши вогонь у небі, загадає
Бажання юний відкривач століть..


Про, що говорить цей вірш?
 (Галактика, Всесвіт)

4. Створення емоційного фону уроку.
  Тож сьогодні ми з вами здійснимо уявну мандрівку на потязі. Що очікуєте від цього уроку? Який буде урок. .В кінці уроку ми побачимо чи дійсно був такий урок , який ми очікували. Маршрут нашого потяга. ( на дошці)
Перша зупинка
     1..Всесвіт.
     2.Планета Земля.
     3.Жива і не жива природа.

5.Відгадування загадок.
Послухайте загадки, відгадайте. 
Голубий шатер увесь світ накрив. (Небо)
По якому шляху не ходила ні одна людина (Чумацький шлях). 
Воду в ріках нагріває, матір-Землю зігріває. Нам всміхається в віконце чарівне, гаряче… (сонце
Нічного неба оберіг, і схожий бік його на ріг. Козак моторний, красний, хто ж цей красень ясний? (місяць
То ж рушаємо до першої  зупинки Всесвіт.!  Показ відео (сонячна система).
 (Діти розповідають про Всесвіт) Називають планети: (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун). Сьогодні ви були мандрівниками  у Всесвіті ви побували на різних планетах, тож у майбутньому ви можете стати космонавтами, астрономами  і може відкриєте, ще якусь нову планету.
(Надрукувати назви планет і розмістити на дошку, коли діти про них розкажуть).


Природа самодостатня і цінна сама собою. І завдання людини - не зашкодити, оскільки ми самі  є частиною цієї природи. Ми живемо на прекрасній планеті Земля, і  всі ми відповідальні за неї. Але люди забруднюють довкілля, шкодячи тим самим і собі. Сьогодні ми хочемо привернути загальну увагу до збереження природи. (Учениця розповідає вірш).

Країн так багато, планета єдина.
Її зберегти має кожна людина.
Щоб сонця і неба, дим – смог не заслав,
Щоб від нечистот океан не стогнав.
Травиця зелена, річок глибина.


Країн так багато – планета ж одна

 - Тож наш потяг мчить до другої зупинки
2. Зупинка Планета Земля.


(слайд про Землю)

6.Узагальнення й систематизація знань.
Людина представляє одне ціле з природою. Це дає право говорить про те, що людина і природа єдине ціле, як людина і Всесвіт.
Подивіться на дошку. Поясніть значення цього прислів’я. «Хто про землю дбає, тому вона повертає».
- Як про неї можна дбати…? – Що вона поверне…? (Діти пояснюють значення прислів’я).

7 . Робота в групах
- А хто знає прислів’я про землю? Цікавинки ?
Діти розповідають цікавинки про землю. Прислів’я. 
Діти! Ви працювали в групах і досліджували річки, моря, гори нашої країни. Діти а в якій країні ми живемо? Назвіть мені столицю України.


Сьогодні кожен із вас відтворив нашу планету у себе на малюнку (На дошці намальована куля діти підходять і вішають свої малюнки).
(Розповідають про річки Дніпро, Дністер, Чорне, Азовське  моря, Ліс, Карпатські гори) Показують на карті.
Фіз . хвилинка. 
(виконання вправ під відеоролик: « То не є проблема»).
Мчить  наш потяг  до третьої зупинки.
3-тя Зупинка Жива і не жива природа. (Діти працюють в групах, складають пазли живої та не живої природи).
Назвіть об’єкти живої природи…? 
Не живої …?
Гра» Мовчанка»
Об’єкти живої природи: діти показують квітку. Не жива природа: діти показують синій квадрат.
(слайд Живої та не живої природи
— А чи хотіли б ви здійснити подорож у той куточок природи, де ви відпочивали влітку? Яка природа вас там оточувала?

8. Релаксаційна пауза
— Сядьте зручніше, заплющте очі. Я хочу запросити вас у мандрівку на хмаринці.
(Звучить музика).
              Уявіть, що ви стрибнули на білу пухнасту хмаринку, схожу на м'яку гору із подушок. Відчуйте, як ваші ноги, спина зручно розташувалися на цій великій подушці. Мандрівка починається. Наша хмаринка повільно піднімається у синє небо. Відчуваєте, як вітерець обвіває обличчя? Тут, високо в небі, усе спокійно і тихо.
Ми наближаємося до місця вашого відпочинку... Розплющте очі. Як красиво! 
(слайди природи)

9. Підсумок уроку.
·        Ось  наш урок і добіг кінця.
·        Що нового дізналися?
·        Що ми повинні робити? Як берегти природу?
·        Молодці!
·        Потяг нас не просто так катав він привіз вам подаруночки .










Як мотивувати школяра до навчання після літніх канікул  
Володіти собою настільки, щоб поважати інших, як самого себе, і поступати з ними так, як ми бажаємо, щоб з нами поступали, - ось що можна назвати вченням про людинолюбство.
Конфуцій


Наближається початок навчального року, а з ним і знайомі багатьом батькам проблеми, пов’язані з входженням дитини в робочий ритм. Практично весь вересень чадо складно закликати до порядку, йому важко вставати вранці і важко зосередитися, через що страждає і успішність, і дисципліна. Втім, всього цього можна уникнути, якщо вже в серпні розпочати плавно перебудовувати школяра з канікулярного розпорядку на навчальний. 
Зміни в режимі дня
Якщо ви в літні канікули дозволяєте дитині спати стільки, скільки йому хочеться, то в серпні варто поступово пересувати підйом ближче до того часу, в який він зазвичай встає в дні навчання. Приблизно за три тижні до 1 вересня почніть щодня будити своє чадо на 10-15 хвилин раніше, ніж напередодні.
При цьому постарайтеся зробити так, щоб момент пробудження викликав у дитини виключно позитивні емоції. Цього можна домогтися за допомогою цікавої гри, яка  чекає дитину , як тільки віна встане і поснідає. Природно, вам теж доведеться вставати разом з дитиною, навіть якщо у вас відпустка, інакше ваше чадо буде ображатися на те, що ви, розбудивши його в несусвітню рань, відправляєтеся назад в ліжко.
До того ж у серпні не варто дозволяти дитині лягати спати надто пізно. Зведіть до мінімуму вечірні ігри, опівнічні посиденьки з дорослими, читання в ліжку, а щоб він не бунтував, поступите так само, як і з ранковим підйомом – щодня ненав’язливо укладайте його трохи раніше, ніж напередодні.


День вишиванки у 1-Б класі.



Відкритий урок з математики



Тема уроку:

Число і цифра 9. Поняття "дев'ятий". доповнення до 9. Порівняння чисел. написання цифри 9.






Немає коментарів:

Дописати коментар