14 жовтня - День захисника України
За рідний край
Агресор в нашу землю увірвався
І нищить її кожну мить.
І вірим, патріотам-українцям
Сьогодні треба неньку боронить.
Вставай, народе мій,
Проснись до бою!
Бо стогне рідний край мій від навал
Озброєних тих нелюдів ворожих.
Вставай, народе, землю захищай!
12 жовтня в стінах Маловисківської ЗШ №4 І-ІІІ ступенів
був проведений виховний захід приурочений Дню захисника України.
Цей захід підготувала початкова ланка Маловисківської ЗШ № 4
Був запрошений воїн АТО Бурковський Микола Миколайович.
1 ВЕРЕСНЯ - День знань - особливе свято!
За рідний край
І нищить її кожну мить.
І вірим, патріотам-українцям
Сьогодні треба неньку боронить.
Вставай, народе мій,
Проснись до бою!
Бо стогне рідний край мій від навал
Озброєних тих нелюдів ворожих.
Вставай, народе, землю захищай!
12 жовтня в стінах Маловисківської ЗШ №4 І-ІІІ ступенів
був проведений виховний захід приурочений Дню захисника України.
Цей захід підготувала початкова ланка Маловисківської ЗШ № 4
Був запрошений воїн АТО Бурковський Микола Миколайович.
Рідна школа сьогодні вам
Відчиняє двері,
Порадуйте тат і мам,
Будьте мудрі й вченні,
Поважайте вчителів,
Добрих друзів майте,
На дванадцять завжди вчіться,
І двійок - не майте.
НЕСИ ДОБРО У СВІТ ПРИРОДИ
Інтерактивний урок на тему: Всесвіт. Стань другом природі!
Напрям: Світ (пізнання планети і Всесвіту, усвідомлення єдності з Природою).
Мета: Вчити учнів усвідомлювати себе частиною світу природи; формувати інтерес до навколишнього середовища; розвивати спостережливість, увагу, бажання допомогти довкіллю; виховувати в школярів дбайливе і гуманне ставлення до природи, бажання милуватися її красою. Вчити вести спостереження за сезонними змінами у живій та неживій природі. Формувати уявлення про природу в цілому та вміння розпізнавати окремі тіла живої та неживої природи; сприяти захопленню учнів красою природи, з якою вони постійно зустрічаються; розвивати спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції, бережливе ставлення до природи.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Повітря, земля і вода — це Природа.
Природа — це Я. І ти — це Природа.
Пустелі і гори, поля і ліси.
І ми — тільки частка цієї краси.
2. Актуалізація опорних знань.
І почнемо наш урок з прогнозу погоди. Коли ви йшли до школи, яким було небо. А сонечко було? А вітерець вам дув в обличчя, теплий чи холодний? Який місяць, який день. Наступний місяць який? Які свята на нас очікують?
Ви дивитесь і думаєте, що буде за урок, що очікувати сьогодні від уроку. Але я вам скажу урок сьогодні не звичайний, сьогодні ми зробимо крок у країну чарівну, в країну чудову, Що нас чекає це невідомо всі перешкоди, які сьогодні будуть траплятися, я вам обіцяю ми подолаємо ,багато нового й цікавого дізнаємось. І перше завдання, яке нам потрібно зробити, ми повинні дізнатися, яка тема нашого уроку. Треба подивитись на дошку.
3. Повідомлення теми і мети уроку.
Вірш про всесвіт
Галактики, планети, світ безодній,
Безкрайній Всесвіт, вічна далина;
Мінливий, мовчазний, самотній,
Зваблива таємниці глибина...
Вуаль туманів очі приховає,
Сльоза збіжить кометою з орбіт,
Й побачивши вогонь у небі, загадає
Бажання юний відкривач століть..
Про, що говорить цей вірш?
(Галактика, Всесвіт)
4. Створення емоційного фону уроку.
Тож сьогодні ми з вами здійснимо уявну мандрівку на потязі. Що очікуєте від цього уроку? Який буде урок. .В кінці уроку ми побачимо чи дійсно був такий урок , який ми очікували. Маршрут нашого потяга. ( на дошці)
Перша зупинка
1..Всесвіт.
2.Планета Земля.
3.Жива і не жива природа.
5.Відгадування загадок.
Послухайте загадки, відгадайте.
Голубий шатер увесь світ накрив. (Небо)
По якому шляху не ходила ні одна людина (Чумацький шлях).
Воду в ріках нагріває, матір-Землю зігріває. Нам всміхається в віконце чарівне, гаряче… (сонце)
Нічного неба оберіг, і схожий бік його на ріг. Козак моторний, красний, хто ж цей красень ясний? (місяць)
То ж рушаємо до першої зупинки Всесвіт.! Показ відео (сонячна система).
(Діти розповідають про Всесвіт) Називають планети: (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун). Сьогодні ви були мандрівниками у Всесвіті ви побували на різних планетах, тож у майбутньому ви можете стати космонавтами, астрономами і може відкриєте, ще якусь нову планету.
(Надрукувати назви планет і розмістити на дошку, коли діти про них розкажуть).
Природа самодостатня і цінна сама собою. І завдання людини - не зашкодити, оскільки ми самі є частиною цієї природи. Ми живемо на прекрасній планеті Земля, і всі ми відповідальні за неї. Але люди забруднюють довкілля, шкодячи тим самим і собі. Сьогодні ми хочемо привернути загальну увагу до збереження природи. (Учениця розповідає вірш).
Країн так багато, планета єдина.
Її зберегти має кожна людина.
Щоб сонця і неба, дим – смог не заслав,
Щоб від нечистот океан не стогнав.
Травиця зелена, річок глибина.
Країн так багато – планета ж одна
- Тож наш потяг мчить до другої зупинки
2. Зупинка Планета Земля.
(слайд про Землю)
6.Узагальнення й систематизація знань.
Людина представляє одне ціле з природою. Це дає право говорить про те, що людина і природа єдине ціле, як людина і Всесвіт.
Подивіться на дошку. Поясніть значення цього прислів’я. «Хто про землю дбає, тому вона повертає».
- Як про неї можна дбати…? – Що вона поверне…? (Діти пояснюють значення прислів’я).
7 . Робота в групах
- А хто знає прислів’я про землю? Цікавинки ?
Діти розповідають цікавинки про землю. Прислів’я.
Діти! Ви працювали в групах і досліджували річки, моря, гори нашої країни. Діти а в якій країні ми живемо? Назвіть мені столицю України.
Сьогодні кожен із вас відтворив нашу планету у себе на малюнку (На дошці намальована куля діти підходять і вішають свої малюнки).
(Розповідають про річки Дніпро, Дністер, Чорне, Азовське моря, Ліс, Карпатські гори) Показують на карті.
Фіз . хвилинка.
(виконання вправ під відеоролик: « То не є проблема»).
Мчить наш потяг до третьої зупинки.
3-тя Зупинка Жива і не жива природа. (Діти працюють в групах, складають пазли живої та не живої природи).
Назвіть об’єкти живої природи…?
Не живої …?
Гра» Мовчанка»
Об’єкти живої природи: діти показують квітку. Не жива природа: діти показують синій квадрат.
(слайд Живої та не живої природи)
— А чи хотіли б ви здійснити подорож у той куточок природи, де ви відпочивали влітку? Яка природа вас там оточувала?
8. Релаксаційна пауза
— Сядьте зручніше, заплющте очі. Я хочу запросити вас у мандрівку на хмаринці.
(Звучить музика).
— Уявіть, що ви стрибнули на білу пухнасту хмаринку, схожу на м'яку гору із подушок. Відчуйте, як ваші ноги, спина зручно розташувалися на цій великій подушці. Мандрівка починається. Наша хмаринка повільно піднімається у синє небо. Відчуваєте, як вітерець обвіває обличчя? Тут, високо в небі, усе спокійно і тихо.
Ми наближаємося до місця вашого відпочинку... Розплющте очі. Як красиво!
(слайди природи)
9. Підсумок уроку.
· Ось наш урок і добіг кінця.
· Що нового дізналися?
· Що ми повинні робити? Як берегти природу?
· Молодці!
· Потяг нас не просто так катав він привіз вам подаруночки .
Інтерактивний урок на тему: Всесвіт. Стань другом природі!
Напрям: Світ (пізнання планети і Всесвіту, усвідомлення єдності з Природою).
Мета: Вчити учнів усвідомлювати себе частиною світу природи; формувати інтерес до навколишнього середовища; розвивати спостережливість, увагу, бажання допомогти довкіллю; виховувати в школярів дбайливе і гуманне ставлення до природи, бажання милуватися її красою. Вчити вести спостереження за сезонними змінами у живій та неживій природі. Формувати уявлення про природу в цілому та вміння розпізнавати окремі тіла живої та неживої природи; сприяти захопленню учнів красою природи, з якою вони постійно зустрічаються; розвивати спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції, бережливе ставлення до природи.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Повітря, земля і вода — це Природа.
Природа — це Я. І ти — це Природа.
Пустелі і гори, поля і ліси.
І ми — тільки частка цієї краси.
2. Актуалізація опорних знань.
І почнемо наш урок з прогнозу погоди. Коли ви йшли до школи, яким було небо. А сонечко було? А вітерець вам дув в обличчя, теплий чи холодний? Який місяць, який день. Наступний місяць який? Які свята на нас очікують?
Ви дивитесь і думаєте, що буде за урок, що очікувати сьогодні від уроку. Але я вам скажу урок сьогодні не звичайний, сьогодні ми зробимо крок у країну чарівну, в країну чудову, Що нас чекає це невідомо всі перешкоди, які сьогодні будуть траплятися, я вам обіцяю ми подолаємо ,багато нового й цікавого дізнаємось. І перше завдання, яке нам потрібно зробити, ми повинні дізнатися, яка тема нашого уроку. Треба подивитись на дошку.
3. Повідомлення теми і мети уроку.
Вірш про всесвіт
Галактики, планети, світ безодній,
Безкрайній Всесвіт, вічна далина;
Мінливий, мовчазний, самотній,
Зваблива таємниці глибина...
Вуаль туманів очі приховає,
Сльоза збіжить кометою з орбіт,
Й побачивши вогонь у небі, загадає
Бажання юний відкривач століть..
Про, що говорить цей вірш?
(Галактика, Всесвіт)
4. Створення емоційного фону уроку.
Тож сьогодні ми з вами здійснимо уявну мандрівку на потязі. Що очікуєте від цього уроку? Який буде урок. .В кінці уроку ми побачимо чи дійсно був такий урок , який ми очікували. Маршрут нашого потяга. ( на дошці)
Перша зупинка
1..Всесвіт.
2.Планета Земля.
3.Жива і не жива природа.
5.Відгадування загадок.
Послухайте загадки, відгадайте.
Голубий шатер увесь світ накрив. (Небо)
По якому шляху не ходила ні одна людина (Чумацький шлях).
Воду в ріках нагріває, матір-Землю зігріває. Нам всміхається в віконце чарівне, гаряче… (сонце)
Нічного неба оберіг, і схожий бік його на ріг. Козак моторний, красний, хто ж цей красень ясний? (місяць)
То ж рушаємо до першої зупинки Всесвіт.! Показ відео (сонячна система).
(Діти розповідають про Всесвіт) Називають планети: (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун). Сьогодні ви були мандрівниками у Всесвіті ви побували на різних планетах, тож у майбутньому ви можете стати космонавтами, астрономами і може відкриєте, ще якусь нову планету.
(Надрукувати назви планет і розмістити на дошку, коли діти про них розкажуть).
Природа самодостатня і цінна сама собою. І завдання людини - не зашкодити, оскільки ми самі є частиною цієї природи. Ми живемо на прекрасній планеті Земля, і всі ми відповідальні за неї. Але люди забруднюють довкілля, шкодячи тим самим і собі. Сьогодні ми хочемо привернути загальну увагу до збереження природи. (Учениця розповідає вірш).
Країн так багато, планета єдина.
Її зберегти має кожна людина.
Щоб сонця і неба, дим – смог не заслав,
Щоб від нечистот океан не стогнав.
Травиця зелена, річок глибина.
Країн так багато – планета ж одна
- Тож наш потяг мчить до другої зупинки
2. Зупинка Планета Земля.
(слайд про Землю)
6.Узагальнення й систематизація знань.
Людина представляє одне ціле з природою. Це дає право говорить про те, що людина і природа єдине ціле, як людина і Всесвіт.
Подивіться на дошку. Поясніть значення цього прислів’я. «Хто про землю дбає, тому вона повертає».
- Як про неї можна дбати…? – Що вона поверне…? (Діти пояснюють значення прислів’я).
7 . Робота в групах
- А хто знає прислів’я про землю? Цікавинки ?
Діти розповідають цікавинки про землю. Прислів’я.
Діти! Ви працювали в групах і досліджували річки, моря, гори нашої країни. Діти а в якій країні ми живемо? Назвіть мені столицю України.
Сьогодні кожен із вас відтворив нашу планету у себе на малюнку (На дошці намальована куля діти підходять і вішають свої малюнки).
(Розповідають про річки Дніпро, Дністер, Чорне, Азовське моря, Ліс, Карпатські гори) Показують на карті.
Фіз . хвилинка.
(виконання вправ під відеоролик: « То не є проблема»).
(виконання вправ під відеоролик: « То не є проблема»).
Мчить наш потяг до третьої зупинки.
3-тя Зупинка Жива і не жива природа. (Діти працюють в групах, складають пазли живої та не живої природи).
Назвіть об’єкти живої природи…?
Не живої …?
Гра» Мовчанка»
Об’єкти живої природи: діти показують квітку. Не жива природа: діти показують синій квадрат.
(слайд Живої та не живої природи)
— А чи хотіли б ви здійснити подорож у той куточок природи, де ви відпочивали влітку? Яка природа вас там оточувала?
8. Релаксаційна пауза
— Сядьте зручніше, заплющте очі. Я хочу запросити вас у мандрівку на хмаринці.
(Звучить музика).
— Уявіть, що ви стрибнули на білу пухнасту хмаринку, схожу на м'яку гору із подушок. Відчуйте, як ваші ноги, спина зручно розташувалися на цій великій подушці. Мандрівка починається. Наша хмаринка повільно піднімається у синє небо. Відчуваєте, як вітерець обвіває обличчя? Тут, високо в небі, усе спокійно і тихо.
Ми наближаємося до місця вашого відпочинку... Розплющте очі. Як красиво!
(слайди природи)
9. Підсумок уроку.
· Ось наш урок і добіг кінця.
· Що нового дізналися?
· Що ми повинні робити? Як берегти природу?
· Молодці!
· Потяг нас не просто так катав він привіз вам подаруночки .
Як мотивувати школяра до навчання після літніх канікул
Володіти собою настільки, щоб поважати інших, як самого себе, і поступати з ними так, як ми бажаємо, щоб з нами поступали, - ось що можна назвати вченням про людинолюбство.
Конфуцій
Наближається початок навчального року, а з ним і знайомі багатьом батькам проблеми, пов’язані з входженням дитини в робочий ритм. Практично весь вересень чадо складно закликати до порядку, йому важко вставати вранці і важко зосередитися, через що страждає і успішність, і дисципліна. Втім, всього цього можна уникнути, якщо вже в серпні розпочати плавно перебудовувати школяра з канікулярного розпорядку на навчальний.
Зміни в режимі дня
Якщо ви в літні канікули дозволяєте дитині спати стільки, скільки йому хочеться, то в серпні варто поступово пересувати підйом ближче до того часу, в який він зазвичай встає в дні навчання. Приблизно за три тижні до 1 вересня почніть щодня будити своє чадо на 10-15 хвилин раніше, ніж напередодні.
При цьому постарайтеся зробити так, щоб момент пробудження викликав у дитини виключно позитивні емоції. Цього можна домогтися за допомогою цікавої гри, яка чекає дитину , як тільки віна встане і поснідає. Природно, вам теж доведеться вставати разом з дитиною, навіть якщо у вас відпустка, інакше ваше чадо буде ображатися на те, що ви, розбудивши його в несусвітню рань, відправляєтеся назад в ліжко.
До того ж у серпні не варто дозволяти дитині лягати спати надто пізно. Зведіть до мінімуму вечірні ігри, опівнічні посиденьки з дорослими, читання в ліжку, а щоб він не бунтував, поступите так само, як і з ранковим підйомом – щодня ненав’язливо укладайте його трохи раніше, ніж напередодні.
Якщо ви в літні канікули дозволяєте дитині спати стільки, скільки йому хочеться, то в серпні варто поступово пересувати підйом ближче до того часу, в який він зазвичай встає в дні навчання. Приблизно за три тижні до 1 вересня почніть щодня будити своє чадо на 10-15 хвилин раніше, ніж напередодні.
При цьому постарайтеся зробити так, щоб момент пробудження викликав у дитини виключно позитивні емоції. Цього можна домогтися за допомогою цікавої гри, яка чекає дитину , як тільки віна встане і поснідає. Природно, вам теж доведеться вставати разом з дитиною, навіть якщо у вас відпустка, інакше ваше чадо буде ображатися на те, що ви, розбудивши його в несусвітню рань, відправляєтеся назад в ліжко.
До того ж у серпні не варто дозволяти дитині лягати спати надто пізно. Зведіть до мінімуму вечірні ігри, опівнічні посиденьки з дорослими, читання в ліжку, а щоб він не бунтував, поступите так само, як і з ранковим підйомом – щодня ненав’язливо укладайте його трохи раніше, ніж напередодні.
Немає коментарів:
Дописати коментар