НУШ 2 клас

 

 

 

 

Діагностичні роботи

з української мови

2 клас

(НУШ)


 

Muse Printables's #545 Image Results

Діагностичні роботи з української мови

за  І семестр 2 класу

Вид  перевірної  роботи

 № уроку

     Дата

1.      

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 1

 

 

2.      

Аудіювання

 

 

3.

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 2

 

 

4.

Диктант

 

 

5

Списування

 

 

                                                                                                  

Діагностичні роботи роботи з української мови

за  ІІ семестр 2 класу

№ з/п

Вид  перевірної  роботи

 № уроку

     Дата

1.      

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 3

 

 

2.      

Диктант

 

 

3.

Аудіювання

 

 

4.

Списування

 

 

5

Перевірка мовних знань і вмінь. Мовна тема 4

 

 

6.

Диктант

 

 

7.

Мовна тема 5.

 

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

 

 

Перевірна робота № 1

                           Мовна тема 1. Звуки і букви

 

_____________________________________________________________________

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

Варіант 1

 

1.     Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах.

Зелень, осінь, пеньок.

а) а ;                             б) ь ;                            в) й.

 

2.     Познач слово, в якому 4 звуки і 5 букв.

а) дзвін;                     б) їжак;                        в) день.

 

3.     Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший.

а) по складах;           б) по буквах;              в) по звуках.

 

       4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки у  словах.

                    Їжак, білка, метро, дятел.

 

               5.Запиши слова, вставляючи, де потрібно, апостроф.

                                          Подвір.я, св.ято, бур.ян, цв.ях.

Muse Printables's #545 Image Results

 

Перевірна робота № 1

                                  Мовна тема 1. Звуки і букви

 

_____________________________________________________________________

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

                            

                                       Варіант 2

1.Познач букву, яка не позначає звука в поданих словах.

День, льон, лось.

А) ь;                                      б) й;                               в) а.

    2. Познач слово, в якому 7 звуків і 8 букв.

А) повітря;                           б) дзеркало;                  в) щітка.

 

3. Познач, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший.

А) по звуках;                        б) по складах;              в) по буквах.

 

   4.Спиши слова. Підкресли букви, що позначають голосні звуки у словах.

                Ялинка, заметіль, лялька, весна.

         5. Запиши слова, вставляючи, де потрібно, апостроф.

                                            П.ять, бур.як, повітр.я, обов.язок.

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 2

Аудіювання

_____________________________________________________________________

 

Як Миколка став хоробрим

Миколка прийшов сьогодні до школи дуже рано. На лавці під високою тополею сиділо двоє дівчаток. Вони дивилися на дерево. Щось зацікавило їх там. В очах дівчаток хлопчик помітив тривогу.

Коли це знялася пташка, забилася, запищала тривожно. І тої ж миті

перед лавкою щось упало.

Миколка зрозумів: пташеня випало з гнізда, а мати його тепер у розпачі.

Одна дівчинка взяла пташеня й каже:

— Якби ж це хто сміливий був зараз у школі... він би поліз на дерево й

поклав пташеня в гніздо.

Миколка був дуже боязкий, але слова дівчинки вразили його. Невже

 вона вважає його боягузом?

— Я полізу,— сказав Миколка.

— Ти? — запитали дівчатка й з подивом глянули на хлопчика.

Миколка поклав пташеня за пазуху й поліз на тополю. Від страху в нього тремтіли руки й ноги, але він ліз усе вище й вище. Поклав Миколка пташеня в гніздо, а сам спустився додолу.

Дівчатка дивилися на нього захоплено.

(В. Сухомлинський) (150 слів)


 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 2

Аудіювання

______________________________________________________________________________________________________

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

Послухайте текст «Як Миколка став хоробрим». Оберіть правильну відповідь та позначте її    .

1.     Кого Миколка зустрів біля школи під високою тополею?

      Двох хлопчиків.                                            3 бали

      Двох дівчаток.

2.     Що випало з гнізда?

      Маленьке пташенятко.                                      3 бали

      Пташине яєчко.

3.     Що відчував Миколка, коли ліз на дерево?

     Від страху в нього тремтіли руки і ноги.             3 бали

     Він був спокійний, бо зовсім не хвилювався.

4.     Як дівчатка дивилися на Миколку?

      Зі страхом.                                                      3 бали

      Захоплено.

 

                                Разом балів  _____________

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

Перевірна робота № 3

                           Мовна тема 2.  «Слово. Значення слова»

 

_____________________________________________________________________

 

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

І варіант

1.    Які значення мають слова?

А) пряме і перенесе;

Б) пряме, переносне, декілька, звучать і пишуться однаково, протилежні, близькі ;

В) близьке, протилежні

2. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні?

А) залізний цвях;

Б) солодкий цукор;

В) прийшла осінь;

     3. Яке слово має кілька значень?

     А) морква;

    Б) коса;

     В) жовтень;

              4. Що таке синонімом?

             А) слова, близькі за значенням;

                Б) слова, вжиті у прямому значенні;

                В) слова, протилежні за значенням;

                  

Muse Printables's #545 Image Results 

 

5. Що таке антоніми?

А) спільнокореневі слова;

Б) слова, які звучать і пишеться однаково;

В) слова, протилежні за значенням;

6. До поданих слів доберіть синоніми?

                  - буря –

                    - друг –

                  - говорити –

                     - учні –

7. До поданих слів добери антоніми?

- друг –

- гарний –

- сухий –

- глибокий –

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

 















Перевірна робота № 3

Мовна тема 2. «Слово. Значення слова»

 

_____________________________________________________________________

 

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

ІІ варіант

1.       Які значення мають слова?

А) пряме і перенесе;

Б) пряме, переносне, декілька, звучать і пишуться однаково, протилежні, близькі ;

В) близьке, протилежні

2. Виберіть таке словосполучення, яке вжито у переносному значенні?

А) залізний цвях;

Б) солодкий цукор;

В) прийшла осінь;

3. Яке слово має кілька значень?

     А) морква;

                 Б) коса;

                   В) жовтень;

                    4. Що таке синонімом?

                     А) слова, близькі за значенням;

                      Б) слова, вжиті у прямому значенні;

 

Muse Printables's #545 Image Results

В) слова, протилежні за значенням;

                 5. Що таке антоніми?

А) спільнокореневі слова;

Б) слова, які звучать і пишеться однаково;

В) слова, протилежні за значенням;

               6. До поданих слів доберіть синоніми?

                   - буря –

                    - друг –

                  - говорити –

                     - учні –

7. До поданих слів добери аноніми?

- друг –

- гарний –

- сухий –

- глибокий –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

 

Перевірна робота № 4

Диктант

_____________________________________________________________________

 

 

 

Чарівні малюнки

Мороз намалював на_ вікнах чарівні малюнки. Ось роги оленя. Ось дятел з_ міцним дзьобом. Він ніби вмостився на_ стовбурі старого дуба. Під дубом заєць з_ морквиною. А поряд ведмідь сховався в_ кущах малини.

(35 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

Перевірна робота № 5

Списування

_____________________________________________________________________

 

1.       Пригадайте правила списування.

Як списати речення з друкованого зразка

1.            Прочитай речення та повтори його.

2.            Підкресли в реченні орфограми.

3.            Пиши з памяті, диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові наголошений склад.

4.            Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру.

5.            Підкресли орфограми.

6.            Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.

 

 

2.       Прочитайте текст.

 

Краплинка

Бігла Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі.

Одна сіла на рукав. Шестикутна зірочка легка та блискуча. Ніби чарівний майстер її вирізьбив. Наблизилася Оленка до сніжинки. І побачила диво. Сніжинка стала краплиною води.

(За В. Сухомлинським)

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

 

3.             Спишіть текст.

 


 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 6

Мовна тема 3. Іменник. Прикметник.

_____________________________________________________________________

 

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

 

                                                  Варіант 1

1.     Доповни речення.

Слова, що є ... , відповідають на питання хто? що?

а) назвами ознак;       б) назвами предметів;          в) назвами дій.

 

2.     Познач, в якому рядку перелічені прикметники.

а) зелень, листок, шапочка;

б) зелений; малесенька, дерев’яна;

в) зеленіє, повіяв, висить.

 

 

 

3.     Склади і запиши речення зі слів, які відповідають на питання:

Які? Хто?

 

4. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши               його назву:   

     Чисте, свіже, прозоре -  ________ .            

     Висока, струнка, білокора  -  ________ .                                       

      Хитра, руда, довгохвоста  -  ________                                                                

5.Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.                           

     Діти раділи    ……………    дощику.          

      Сонце сховалося за    ……………….    хмару.     

          Помахала осінь    ..………….   листям.  

                                                                                                                                                           

                                         

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

 

Перевірна робота № 6

Мовна тема 3. Іменник. Прикметник.

_____________________________________________________________

 

                                                                     Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

 

                                         Варіант 2

1.     Доповни речення.

Слова, що є ... , відповідають на питання  який? яка? який?

а) назвами ознак;       б) назвами предметів;          в) назвами дій.

 

2.Познач, в якому рядку перелічені іменники.

а) зелень, листок, шапочка;

б) зелений; малесенька, дерев’яна;

в) зеленіє, повіяв, висить.

3. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши               його назву:   

Білий, пухнастий, холодний  -  _________ .                                         

Червоне, кругле, солодке, смачне  -  _________

Сірий, пухнастий, куцохвостий  - __________ .

 

4.Склади і запиши речення зі слів, які відповідають на питання:

Які? Хто?

5.Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.                          

                    На подвір’ї росла   ……………   ялинка.

                       Між ярами тече  …………….   річка.

                                         Діти співали   ……………….   пісню.

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

Перевірна робота № 7

Диктант

______________________________________________________________________________________________________

 

 

Зима в_ ботанічному саду

Як цікаво взимку в_ міському ботанічному саду! Тихо стоять укриті білою ковдрою дерева. Ось сильний міцний дуб. Поряд з_ ним молодий саксаул. Схилився саксаул на_ плече міцного друга. Разом з_ вірним товаришем і зима лагідніша.

/39 слів/


 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 8

Аудіювання

_____________________________________________________________________

 

Суниці для Наталі

У третьому класі вчиться маленька Наталя. Вона довго хворіла.

 А це вже прийшла до школи. Бліда, швидко втомлюється.

 Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама й каже:

-         Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьора,

-          рум'яна... Понеси їй суниць, Андрійку.

Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь ніяково.

Він так і сказав мамі:

- Соромно мені, не понесу.

- Чому ж тобі соромно? - дивується мама.

Андрійко й сам не знає, чому йому соромно. Наступного дня він все ж

 узяв із дому пакуночок суниць. Коли вже закінчились уроки, він

підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав:

- Це суниці. Ти їж, і щоки будуть у тебе рум'яні.

Наталя взяла пакуночок із суницями. І сталося дивне. Щічки її

стали червоні, як мак. Вона ласкаво подивилася Андрійкові в

очі й прошепотіла:

- Дякую...

- Чому ж це щічки у неї стали рум'яні? - подумав Андрійко. – Вона

 ще не їла суниць...


 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 8

Аудіювання

_____________________________________________________________________

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

Послухайте текст «Суниці для Наталі». Оберіть правильну відповідь та позначте її   √ .

1.    Як звали дівчинку, яка довго хворіла?

     Наталя.                                                       3 бали

     Оленка.

2.    Що треба було їсти дівчинці, щоб одужати?

     Хліб з маслом                                                3 бали

     Мед і суниці

3.    Чи приніс Андрійко дівчинці суниць?

     Ні, бо йому було соромно.                               3 бали

     Так, бо йому дуже хотілося це зробити.

4.    Чому у Наталі щічки стали рум’яними?

     Тому що вона скуштувала суниць.                     3 бали

     Тому що їй була приємна увага хлопчика.

 

Разом балів  _____________

 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 9

Списування

______________________________________________________________________________________________________

 

 

1.       Пригадайте правила списування.

Як списати речення з друкованого зразка

7.            Прочитай речення та повтори його.

8.            Підкресли в реченні орфограми.

9.            Пиши з памяті, диктуючи собі за складами позначаючи в кожному слові наголошений склад.

10.       Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру.

11.       Підкресли орфограми.

12.       Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.

 

 

2.       Прочитайте текст.

 

Як метелик плавав у ставку

 

Летів білий метелик над річкою. А хтось кинув у воду червону квітку. Побачив метелик квітку та сів на неї. Квітка пливе й метелик пливе.

Летіла над водою ластівка. Доторкнулась вона крилом до води. Сколихнулась вода, сколихнулася квітка, загойдався метелик. Весело йому річкою пливти.

(За В. Сухомлинським)

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

                 3.Спишіть текст.

 

 


Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 10

Мовна тема 4. Дієслово.

_____________________________________________________________________

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

 

В - I

             1. Випиши з тексту дієслова:

               Коли риби виростають, добре плавають в воді.                     

            Птахи високо літають, звірі бродять по землі.

               А людина виростає – їздить, плаває, літає,

           відкриває, пізнає - геть усе, що в світі є!                                     

    2. Добери слова протилежні за значенням:

     Мовчати –    ___________ ;

     радіти –    _____________ ;

     заходити –   ___________ ;

     піднімати –  ___________ ;

     загубити  -    ___________ .

   3. Від поданих іменників утвори слова назви дій:

     Читання – читати;

     лікар  - ________ ;

      радість  - _______ ;

     галас  - _________ ;

     цвіт  - _________ ;

     літак  - _________ .

    4. Встав пропущені прийменники ( на, по, в, на)

               та спиши текст:

                 … рецепту    базарі дятел вибрав окуляри.

             Натягнув собі … ніс, полетів трудитись … ліс.

                  5.  Встанови зв’язок між словами, додавши необхідні                        

     прийменники:  Пташка…гілка; криниця…верба; паркан…хата.

 

 

 

Muse Printables's #545 Image Results

Перевірна робота № 10

Мовна тема 4. Дієслово.

_____________________________________________________________________

 

Клас ___________

Прізвище________________

Імя ____________________

 

В - II

       1. Випиши з тексту дієслова:

Кожен день, як тільки ранок у віконечко загляне,    

Лесик очі відкриває, вмить  з-під ковдри вилізає.

Миє личко, зуби чистить, одягає одяг чистий.       

Часу зовсім Лесь не гає, бо до школи поспішає. 

  2. Добери слова протилежні за значенням:

      Пам’ятати -  ___________ ;

      сумувати -    ___________ ;

      виходити -    ___________ ;

      смітити -       ___________ ;

      забороняти -  __________ .

 3. Від поданих іменників утвори слова назви дій:

      Письмо – писати;

      косар -  _________ ;

      стукіт -  _________ ;

      щедрівка -  ______ ;

      праця - __________ ;

      ріст -   ___________ .

       4. Встав пропущені прийменники ( на, у,  для, біля )

                та спиши текст:

       Змайстрував мій братик Гриць гарну хаточку … птиць.

             Он    дереві вона,    садку    вікна.

5.  Встанови зв’язок між словами, додавши необхідні

      прийменники: Риба…річка; гриб…дерево; учень…дошка.

 

Muse Printables's #545 Image Results

 

Перевірна робота № 11

Диктант

______________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Ранок

Ранок видався чудовим. Оживає земля. На_ кожному листочку

 грає у_ краплині веселий промінь. Щебетом вітають ранок

пташки. Скромний пуп’янок стає чарівною квіткою і повертає своє

 чудове обличчя до_ неба. На_ даху будує гніздо пара білих

лелек. Усе навкруги сяє теплом і любов’ю.

/43 слів/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hermosa caratula para cuaderno de gumballСписування № 2

Ø                                                  Прочитайте текст.

Мурзик

Котик Мурзик був пустотливий. Одного разу він сидів на дереві. Поруч сіла ворона. Мурзик стрибнув їй на спину. Він вчепився кігтями в пір’я і завмер. Ворона злякалася. Вона полетіла над селом. Мурзик не втримався і впав. Йому пощастило. Він провалився в пухнастий сніг.

*                                              Спишіть текст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonita caratula para cuaderno de gumball

Списування № 3

v                                                 Прочитайте текст.

Липа

Біля двору цвіте липа. Квіти жовтенькі і дуже пахучі. Раді цій порі бджоли. Стара кучерява липа виділяє багато нектару.

А ще липа – лікар. Допомагає людям позбутися застуди. П'ють вони чай з липового цвіту і зміцнюють здоров'я.

Ø                                                                          Спишіть текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hermosa caratula para cuaderno de los minions                                               Списування № 4

·                                                                                                    Прочитайте текст.

Граки

Настала осінь. З дерев осипалося листя. Потім розгулялися дощі. Стало холодно. Жучки і черв'ячки поховалися під корою дерев.

Граки сиділи на тополі. Вони довго про щось кричали. А потім знялись і полетіли в теплі краї.

v                                                                                               Спишіть текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonita caratula para cuaderno de Bob esponja                                     Списування № 5.

Ø                                                                                                Прочитайте текст.

Квіти

      На лузі багато квітів. Ось рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє деревій. Ніби райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі.

Ø                                                                                                Спишіть текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hermosa caratula para cuaderno de los minions                          Списування № 6

Прочитайте текст.

 

Весна

     Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.

     Усі радіють теплу. Дмитрик і Василько пускають на воду паперові човники. Та вночі ще лютує мороз і кидає холодним сніжком. Але весна зиму перемагає.

Ø                                                                    Спишіть текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonita caratula para cuaderno de Bob esponjaСписування № 7

Прочитайте текст.

На полі

     Настала весна. Почалася кропітка робота на полі. Його зорали трактори. Почали сіяти у м'яку землю зерно. Уже посіяли кукурудзу, овес, ячмінь. Змочить землю дощик, зігріє сонечко. Зазеленіють на полі сходи. А восени люди зберуть урожай. Що літо дало, то зима поїсть. Хтось мудро помітив.

Ø                                          Спишіть текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Выноска-облако: Прочитай і спиши
Результат пошуку зображень за запитом "рамка шкільна"

 

 

 


У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка

Результат пошуку зображень за запитом "коса лінія"Вийшли вранці на зарядку.

 

Подпись: вранціВыноска-облако: Зроби звуко-буквену схемуРезультат пошуку зображень за запитом "колобок  картинка для дітей"                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Выноска-облако: Прочитай і спиши
Результат пошуку зображень за запитом "рамка шкільна"

 

 


В кожнім домі, в кожній хаті,

І у місті, і в селі –

Хто навчився вже читати,

Результат пошуку зображень за запитом "коса лінія"Має казку на столі.

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "казки  картинка для дітей"

 

 

 

 

 

 

Выноска-облако: Прочитай і спиши
Выноска-облако: Зроби звуко-буквену схему
Результат пошуку зображень за запитом "рамка шкільна"

 

 

 


Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний із барлога

Результат пошуку зображень за запитом "коса лінія"Та й подався на дорогу.

 

 

                          

 

 

 


Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар